Pages

2013. január 5., szombat

T1 busz

A 2012-es év utolsó napja is az autókról szolt nálam,  és December 31-én végre eltudtam menni azokért a T1-es alkatrészekért amiket pár hónapja beszéltem le egy ismerősömmel, aki szintén megszállott a T1-es buszok terén.

                   Sikerült szereznem a Rozsdához egy időmérőórát



          Az 58-as  T1 Panelhoz most már megvan a gyári KM óra .........

                             ....és a gyári hátsólámpák



Kaptam 2db Magirus felíratott, és jelet ami egy T1-es tűzoltó buszon volt, az 58-as tűzoltószivattyúm is Magirus gyártmány, jól fog majd mutatni a busz oldalán a felirat.

                Szereztem még 2db T2/a Deluxe lökhárító díszlécet



             És kaptam 2db gyári új ablaktörlő lapátot a TYP 3-hoz


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése