Pages

2012. november 13., kedd

Audi 80

Az Audit pár hónapja vettem, és nagyon nem is foglalkoztam vele, pihent a garázsban.
Szombaton hívott Zoli barátom, hogy egy ismerősénél van pár 1977-es Audi 80-as alkatrész, én mondtam neki érdekelnek a dolgok, ha van közötte olyan amit tudok használni.
Elment megnézni az alkatrészeket, és amikor vasárnap pakoltunk Badacsonyban mondogatta miket látott, és amikor közölte velem, hogy van egy hűtőrács szép állapotban, nem is gondolkodtam, egyből rácsaptam az alkatrészekre.
Vasárnap este meg is kaptam a csomagot, amikor pakoltuk ki a kocsijából nagyon nem nézegetem a dolgokat, de ma átnéztem az alkatrészeket.
Az biztos, hogy  a hűtőrácsot, és a kormány közepet kicserélem, de lehet az ajtóbehúzók is szebbek mint a kocsiban.

Köszi Zoli













                                  


 Ezt a rádiót a vaterán találtam, gyári VW Audi, és szerintem korban is passzol a kocsihoz.
Felirat hozzáadása




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése