Pages

2012. január 30., hétfő

Brasilia

Ma picit csináltam a Brasiliát, megtaláltam a hibát, hogy miért lötyögött a kormány oszlop, a csapágy szétesett, és a golyók kipotyogtak belőle, szerencsére találtam egy másikat, így kitudtam cserélni.

                          A régi csapágy, 1db golyót találtam benne.


             A csere darab, szétszedtem bezsíroztam, így egy darabig bírja majd.

                                             A csapágy beszerelve



Kész, most a rugó is a helyén, amikor szétszedtem hiányzott, szerintem ezért esett szét a csapágy.

               Nekiálltam átnézni a villamosságot, hát lesz vele meló rendesen.

                          Most már működik az irányjelző, és a tolatólámpa.

       Félig kész a fék is, bal oldalt fent van a féknyereg, és a fékcsövek bekötve.

                                            A hátulja is alakul.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése