Pages

2011. december 3., szombat

                                                            Soha többet együtt.....

Mindenki életében eljön az a pillanat, akinek több autója van, hogy el kell döntenie melyik autója marad, és melyik nem.
Én úgy érzem jól döntöttem 2010 nyarán amikor elengedtem a T2 Pritschem kezét, és szerencsésnek is mondhatom magam, miután elcseréltem, másnap szereztem egy T1 Pritchet.

És talán ami a legfontosabb , szerető gazdái vannak, és remélem nekik is annyi örömet okoz majd mint nekem okozott az 5 év alatt amíg nálam volt.

                                    ....................................ROUTE  66 .......................






2 megjegyzés:

  1. Zsolti ez nagyon szép!! :)) Gratula! ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez volt a kedvencem az összes géped közül. De persze a fehér bogarad se semmi

    VálaszTörlés