Nemcsak a húszéveseké a világ.....
A cím nem véletlen, ugyanis az idén volt 50 éves a T1-em.
Az idei év a túrázásról szolt, (11000Km mentem vele) és olyan kiegészítők beszerzéséről amik jól mutatnának a buszon.
A beltér az elmúlt pár évben nem nagyon váltózott, és kicsit szúrta a szememet a csontgombos Philips rádió, így lecseréltem egy fekete gombos Blaupunkt rádióra, börzén találtam egy Blaupunkt rádió programozó egységet, és Psa-ban vettem a polírozott italtartót, kicsit így különlegesebb lett a műszerfalat.
Sikerült egy patinás krómozott jelet is találnom az elejére, és a Spa-i zsákmány között volt a 2db lökhátitó baba és korlát, így azok is felkerülhetek végre a buszra.
4 év után végre van pótkerék a buszban, sikerült szereznem 1db ütött-kopott 6x15-ös Fuchs-ot, pont passzol a rozsdához.
A jövő évben kicsit ismét átalakul a busz, főként a belseje, igaz kívül is lesz pár váltózás, de nem tervezem a felújítást
A cím nem véletlen, ugyanis az idén volt 50 éves a T1-em.
Az idei év a túrázásról szolt, (11000Km mentem vele) és olyan kiegészítők beszerzéséről amik jól mutatnának a buszon.
A beltér az elmúlt pár évben nem nagyon váltózott, és kicsit szúrta a szememet a csontgombos Philips rádió, így lecseréltem egy fekete gombos Blaupunkt rádióra, börzén találtam egy Blaupunkt rádió programozó egységet, és Psa-ban vettem a polírozott italtartót, kicsit így különlegesebb lett a műszerfalat.
Sikerült egy patinás krómozott jelet is találnom az elejére, és a Spa-i zsákmány között volt a 2db lökhátitó baba és korlát, így azok is felkerülhetek végre a buszra.
4 év után végre van pótkerék a buszban, sikerült szereznem 1db ütött-kopott 6x15-ös Fuchs-ot, pont passzol a rozsdához.
A jövő évben kicsit ismét átalakul a busz, főként a belseje, igaz kívül is lesz pár váltózás, de nem tervezem a felújítást
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése